niedziela, 9 lutego 2014

15 faktów o mnie.

Hei kochani. Dziś uznałam, że zrobię 15 faktów o mnie, żebyście lepiej mnie poznali.Nigdy nie myślałam, że to może być takie trudne.

1.Jestem dosyć szczera. Zawsze umiem wyrazić swoje zdanie, bez większego problemu.
2.Nienawidzę gdy ktoś mówi o krwi. Robi mi się słabo.
3.Nigdy nie będę za duża na filmy i bajki disney'a.
4.Mama mi zawsze mówi, że żyję, jakby w innym świecie.
5.Nie jestem snobką, marki nie są dla mnie ważne.
6. Lubię tańczyć...ale sama, gdy nikt na mnie nie patrzy.
7.Bardzo polubiłam czytanie książek.
8.Dziennie muszę wybić co najmniej dwie herbaty.
9.Mam więcej kosmetyków niż moja mama, ale i tak większości ich nie używam.
10.Ubieram się jak lubię, nie interesuje mnie krytyka innych na temat jak jestem ubrana.
11.Uwielbiam oglądać różne tagi i takie podobne filmiki na YT.
12.Często się spóźniam, ale teraz się staram być na czas.
13.Lubię eksperymentować z modą.
14.Nie potrafię utrzymać porządku w szafie. 
15.Jestem straszną gadułą, potrafię mówić i mówić.


40 komentarzy:

  1. Zauważyłam spore podobieństow między nami. Ja też nie lubię jak ktoś mówi o krwi, lubię czytać książki i tańczyć :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię czytać książki i pić herbatę :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na pierwszy rzut oka widać, ze poświęcasz blogowi sporo pracy!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również buzia rzadko kiedy się zamyka :) Obserwuję <3


    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tez jestem gadula, zawsze kiedy mnie nie ma w szkole wszyscy mowia, ze tak cicho beze mnie XD

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog,wgl ty jesteś śliczna <3
    http://wiisia-wisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też często się spóźniam. :)

    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestesmy do siebie podobne hehe :D
    Ładnie zrobione zdjęcia
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog :-)

    zapraszam http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też piję co najmniej 2 herbaty dziennie i jestem spóźnialska;D

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie to samo, lubię tańczyć gdy nikt nie patrzy ;D
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny post jak i cały blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nienawidzę samego mówienia o krwi, czułam się strasznie słabo, gdy przerabialiśmy na biologii układ krwionośny eh
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo lubię czytanie książek i bajki Disney'a :) Bardzo fajne fakty :>

    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam cieplutko.
    ••○♥ BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM ♥○••

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nigdy nie będę za duża na Disney'a xD hahaha : D
    Też polubiłam czytać książki ;3
    Też jestem gadułą i lubię tańczyć ;D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne fakty :) Też lubię tańczyć jak nikt nie patrzy ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubie tańczyć gdy nikt na mnie nie patrzy <33
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubisz krwi, ojej, przeciwieństwo.
    jednak większość się zgadza ze mną, bajki disneya na zawsze w naszych sercach!

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestesmy bardzo podobne :) herbatka !!! *_*

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To z krwią i bajkami Disney'a mam tak samo XD
    Pozdrawiam serdecznie!

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre fakty jakby opisywały mnie :) Też lubię tańczyć gdy nikt nie patrzy ;p

    Zapraszam do mnie. Może wzajemna obserwacja? :)
    www.driana-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam to samo! Też lubię tańczyć gdy nikogo nie ma w pobliżu :D
    zapraszam do mnie,

    fastwalking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteśmy siostramii :*
    Mojaa mam bloga: o-mnie-wszystko.blogspot.com
    będziesz musiała mnie jeszcze wiele nauczyć :*.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do LBA . :)
    Szczegóły na moim blogu .
    magicdreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne odpowiedzi! Też jestem dość szczera.. ;>

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne fakty! Jesteś bardzo urocza *.* Uwielbiam twojego bloga <3 Na pewno będę tu częściej wpadać :)) + Obserwuję :)))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wiktooria-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tych faktów można się dużo dowiedzieć ;)
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Heh też gadam i gadam ale to podobno cecha każdej dziewczyny/kobiety:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    popcornus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie nowy post, zapraszam ;**

    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Heheh fajne fakty . Miprzydałaby się taka szczerość :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne fakty :D chciałabym byc tak szczera jak ty :) zapraszam na konkurs patrycjapatipatysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Większość tego to też jakby o mnie :DD super <3
    Obserwujemy?
    http://dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super fakty !
    Ja już obserwuję i czekam na to samo :D
    Miłego dnia ;*
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja obserwuję i na twój blog trafiłam przypadkowo ale czytam,czytam i on jest świetny
    zapraszam do mnie oliv1-oliv1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super Blog <3

    Zapraszam do mnie : www.strusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mamy bardzo podobne fakty. Szczególnie u mnie nr.15 dominuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. 15. punkt gadulstwo to poniekąd bardzo dobra strona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobne fakty do mnie haha :D :3
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń